Big girls don't cry...

Vet väl inte riktigt vad jag ska skriva.
Lätta mitt hjärta ?
Det händer mycket nu på samma gång och jag hinner inte
riktigt med, fia du som känner mig vet att mitt hjärta inte alltid
hinner med och det blir jobbigt och likadant astman. Är nog ganska
bra för mig att komma bort ett tag och sen börjar skolan snart, på både
gott och ont. Saknar många nu. Men ska bli mysigt att träffa farfar
och bo i stugan. Framförallt att Johanna ska med :).. Hoppas
jag får jobba innan skolan börjar då blir det utomlands.
Ska kolla med pappa var våran bärbara hårddisk är , vill
kolla gamla bilder, kanske bjuder på någon sen!?
Mitt humör går verkligen upp och ner nu.. Mamma
har fått semester nu också så ingen mer pappa mat,
haha ! Funderar på att gå ut och ta en promenad trots
regnet ? Får se hur det blir.. Träffade Sarah idag när jag
väntade på tåget, som jag saknar henne men hon
gör mig lika glad varje gång :) Oj vad långt jag skrev nu,
jaja kommer ett inlägg snart igen förmdoligen..

JAG SAKNAR IHJÄL MIG EFTER DIG !

over and out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0