ännu en vecka slut

söndag idag om tre dagar norrland, igår tyckte jag det var hemskt
just nu vill jag försvinna från jordens yta! Trodde inte det om dig men
jaa jag hade fel som vanligt. Trött på mig själv att jag är så JÄVLA
godtrogen. Johanna r hos sin pappa,TRÅKIGT ! Imon ska jag
börja tvätta och packa inför norrland.. nej orkar inte mer !

Becka :
Vet att du har det kanon, din mamma saknar verkligen dig!
Hörde att hon skulle skicka neer godis , inget speciellt jag ska
skicka ner ? Marabou kanske ? säg bara till så fixar jag.
Japp vi ska ha det kanon och jag tar hand om johanna
så oroa dig inte. Önskar vi också hade varmt men nej
du har utfärdat stormvarningar :P haha riktig svensk sommar.
Nej ska fortsätta prata me din mor ! Miss you.
Puss&kram och massa kärlek

Over and out
/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0