vad är det jag vill egentligen ?

jag skriver några meningar men suddar sedan bestämt ut dom,
vet inte riktigt vad jag vill ha ut idag.. Tankarna snurrar mer än på
länge. Funderar över hur jag vill att mitt liv ska se ut..
Vad jag vill ha ut med mitt liv. Om ett halvår går vi ut
gymnasiet och jag vet VAR jag vill, jag vill till umeå.

Men kan jag vara så egoistisk och lämna allt och alla?
Familj, släkt, nära och kära!? Men detta är ju vad jag
vill, jag vill dit. Det är långt bort, men i detta valet
kommer jag förmodligen vara egoistisk för jag tänker
göra det jag vill..

Dom senaste veckorna har jag mått bättre än på länge,
dagarna har gått fort som satan och jag har varit glad.
Idag kom prinsen och ni ska bara veta hur fin han är,
jag vet att sandra och daniel är världens stoltaste föräldrar
just nu och vi längtar alla efter att få hålla i honom.

Johanna är borta på andra sidan jorden och kommer hem
på fredag, men en dag som denna behöver jag henne,
behöver gå 10 sekunder och prata med henne. Behöver
gå ut och rensa tankarna. Saknar dej. Jag saknar emmy,
min andra halva.. Det är så mycket ni andra inte förstår
så mycket ni inte förstår

Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag vill just nu,
jag måste ta reda på det själv, men jag tänker
inte ge upp nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0