tänk er jul på liseberg, jag vill dit..

Finns mycket jag vill skriva här, skriva ut varenda känsla och tanke jag har
men det finns en del konsekvenser jag skulle få ta då och det har jag faktiskt
inte lust med. Jag orkar inte med en massa tjafs och därför tar jag det jag får
höra och stoppar låångt inom mig i en liten låda och låser den och försöker glömma.
För jag orkar inte med massa skit just nu. Likadant om jag blir irriterad eller arg
så försöker jag bara stoppa undan det och gå därifrån eller inte lyssna.

Har hjälp pappa att städa ur en gaderob, hittat massa roliga saker, haha !
Sitter nu och tittar på Lottas jul på Liseberg och soom jag vill åka dit,
strosa runt bland alla dofter och ljus, tillsammans med nära och kära (A)
ingen som vill följa med? oh vill åka dit innan jul.. tänk va underbart.
JAG VILL VILL VILL !


Från förra året, vill tillbaka, MYS !


Kommentarer
Postat av: emmy

jag vill :D men är fattig :(

2009-12-07 @ 22:27:26
URL: http://emmyberglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0