OJ !

jag har inte skrivit på ett par dag såg jag nu :/ haha!
Men grejen är den att på morgonen hinner jag inte,
efter praktiken är det ALLTID något annat jag ska hinna
med och sen är jag så trött så jag inte orkar. Dåligt stil
av mig i KNOW.

Det händer inte så mycket, snart gått två veckor på praktiken,v
just nu lutar det åt att jag ska vara där dom fyra veckorna som
är efter jul också för jag trivs så bra. Igår var jag och fikade med
emma <3! Sen blev det bio med emmy, New moon, oh GALLLLEET
bra. Jävligt mysigt faktiskt och ja vi var ganska nöjda när Jacob drog
av sig tröjan, OHHH ;)!

Sen fick emmy köra haha, och sen körde jag hem calle en stund och
var där innan jag åkte hem, fick även en present, haha men va det var
där i får ni ICKE veta. Han är för söt iaf.
Dagen har varit helt okej, är seg i huvudet och har lite ont både i huvudet
och ryggen men annars har det gått bra. Varit i skogen i två timmar idag.

Nu är jag iaf hemma, skönt ! Träning med tjejerna ikväll
sen får vi se.

/pusss m

Kommentarer
Postat av: emmy

varför gör du inte reklam för min blogg skitunge? ;)

2009-12-03 @ 19:49:18
URL: http://emmyberglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0