julestök

absolut ingen lust att skriva för fem öre, men men.
Mycket nu, julkaos och stök. Julklappar som ska köpas
och slå in och det ska bakas osv. Nu är alla julklappar klara
iaf. Har pysslat med en julklapp som är till sandra och daniel.
Får hoppas det blir bra. Spöat johanna&pappa i wii,
konstigt alltid när det börjar närma sig jul spelar vi massor
med spel. Och ofta är både johanna och marcus här.
Jaa, jag ska snart krypa i säng tänkte jag. Imorgon
är det sista dagen och då ska jag hjälpa lillebror
med sina julklappar och även pappa. Julafton iår
tillbringas hos mina kusiner :) MYS ! supeerduper.
Imon kommer syster också med vovven, och
självklart julklappar.

Är det bara jag som inte alls tycker julen är så speciell
längre? Längtar inte lika mkt och det känns inte
lite roligt.. Hmm kanske växer vi ifrån det där förr
eller senare allihop. Jag hoppas snön håller i sig,
idag har det sjunkt från -12 till -3, nej kallare tack.
Godnatt miuna kära vänner :)

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0