Andra sidan jorden

På måndag åker Johanna till USA, till becka. Tillsammans med susanne och william.
Min kära kusin ska åka till andra sidan jorden. BLÄ ! Kommer sakna ihjäl mig.
Kommer ihåg i sommras när hon var i spanien, det va INTE Kul. Ville bara
att ni skulle veta det, hha ! Hon kommer snart vi ska ut och gå en sväng,
gumman jag älskar dej ! Kommer sakna dig förjävla mycket.







du är helt underbar mitt hjärta, och finns ingen i hela världen som förstår
hur jävla mycket du betyder för mig ! Du&jag <3

Kommentarer
Postat av: johanna

Gumman du betyder allt för mig och det vet du, finns ingen som vet så mkt som mig som du gör gumman och jag kommer att sakna dig sjukt mycket och vi får prata varje dag för som varje dag går så kommer jag hem en mindre dag och Martina Wikman jag älskar dig och du är min andra halva av kött och blod.<3<3<3<3<3

2009-12-04 @ 09:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0