you looked me in the eyes !

pratade precis med Linda <3 helt sjukt underbar den där flickan,
skönt att prata med ngn. Var nere på träningen innan, gaah vill träna
nununu. Benen gör ont ont ont. Var på a6 med mamma, blev endel
inköp, behöver en väska nu och lite block sen är jag klar.

Imon ska jag hämta upp ett par jeans på jc som dem skulle
sy upp sen träffa emmy och mysa med henne.
Helgen är bokad, fredag utgång, lördag ska jag
fira martin som fyller år imon. GRATTTIS BÄSTa DU!
Då får jag träffa Linda också <3.

Tanke till New York :
En sak, JAG SAKNAR DIG REBECKA JOHANSSON !


/puss m

Kommentarer
Postat av: rebecka

Saknar dig också Martina Wikman. Skaffa skype nu för tusan ;)Adda mig där mitt skype namn är reebecka1 så adda adda adda ;)

2009-08-20 @ 19:17:57
URL: http://partybacon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0