snart börjar skolan

det är mycket man ska hinna med innan skolan börjar känns det som,
saker som behövs köpas ,saker som behövs göras , människor
man ska träffa, ah ni fattar ;). Tänkte ge er lite hjälp med vad jag tänker
satsa på att köpa, göra och vilka jag ska träffa innan skolan drar igång.

Saker man behöver köpa :
Detta är kanske det roliga innan skolan börjar,
få in nya fräscha kläder i gaderoben, en ny ''skolväska''
(dataväska för mig), ny kalender. Det blir en nystart helt enkelt.

När man använder något som är snyggt, blir det ju lite roligare.
Eller enligt mig iaf, det är roligare att använda ett anteckningsblock
om det är snyggare än alla andras eller roligare att använda en
snygg kalender..

I år tänker jag satsa på något i enkelt svart eller snyggt rött
men jag är ganska slarvig så iår blir det en lite större kalender
tillsammans med en lite mindre i samma färg och material.


 snygga anteckningsblock gör det lite roligare att skriva




Ända sen jag var liten och jag skulle börja skolan innan hösten
skulle det inhandlas nya kläder till höstgaderoben något som vi tjejer
älskar att göra. Så nu när det börjar närma sig är det dags att bestämma
vad som gäller i höst, jag älskar grått på hösten och vara färger och fina koftor.
Blir ingen bild men tänker tipsa er,
asos har super fina kläder, även nelly har mycket fint
båda hemsidorna har för både killar och tjejer till bra priser. Ska man däremor (pratar om tjejer
nu) köpa en snygg klänning ska jag tipsa er om
stylebystars, där finns enormt mycket fina klänningar.


Saker jag tänker göra innan skolan börjar
Gå till frisören, vilket jag redan gjort, färgat det mörkare och det
brukar jag göra till hösten. Dock blev det lite ljusare än jag hoppats på så blir
till att färga det igen innan skolan börjar. SHOPPA ! men det har vi redan gått igenom.
Börja lite smått med rutiner, inte sova hela dagarna utan gå upp i tid, tro mig blir inte lite jobbigt
när skolan drar igång igen. Börja träna igen ,ordentligt. Men innan det ett besök hos läkaren.
Fundera på hur jag ska lägga upp skolan till hösten och ad jag verkligen tänker göra för att orka med skolan.
Dessutom tänker jag göra spontana saker innan skolan och njuta in i det sista av att vara ledig(självklart en
kväll ute på krogen med tjejerna också)



Människor jag tänker träffa:

Mina kompisar så mycket som möjligt, fika på stan, en shoppingrunda, en lunch
eller bara sitta och prata om allt som man inte hinner med under skoltid.
Folk som man vet man inte hinner träffa så ofta när skolan väl drar igång.

har bilder på väskor men det strular lite nu,
försöker senare.
over and out
/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0