slut på att tveka

Nu är det verkligen dags för mig att ta en ordentligt funderare !
Det är mycket som snurrar i mitt huvud just nu. Jag mår inte så
bra ikväll. Känner mig hängig och febrig. Jag har börjat tivla på
många av dem som jag har kallat mina närmaste. Jag vet inte riktigt
vilka det är som stöttar mig till 110% och alltid finns där.
Känns som många bara hör av sig när dem har problem eller dem
inte har någon annan att umgås med. Jag säger inte detta för jag tycker
synd om mig själv, nono. Jag klarar mig bra själv, är bara trött på alla
lögner runt mig just nu.

Jag är väl inte heller den ärligaste människan som går i ett par skor,
jag har gjort mina misstag, absolut, ingen är väl perfekt !?
Jag skulle behöva komma bort ,låång bort innan skolan börjar.
I helgen är det släkträff, jag vet inte hur jag känner för det längre.
Det bästa vore för mig att stanna hemma och isolera migfrån omvärlden.
Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är som får mig att må såhär.
men Jag känner mig sviken av ganska många just nu..

Samtidigt kanske det är bra för mig att komma bort från jönköping,
träffa kusiner som man inte träffar mer en 1,2 ggr på ett år?
Kanske få tankarna på annat men samtidigt nej..
Någon gång måste jag ta tag i det som snurrar i mitt huvud och
bestämma mig för vad jag tänker göra åt saken !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0