ordentligt

ett mer ordentlig uppdatering nu!
Helgen var faktiskt bra, kommit på att jag verkligen älskar min släkt !
Vi var 21 personer i Dalarna mitt ute i skogen. Pappas syskon med respektive
och barn och deras barn(bara en av mina kusiner som har barn men iaf).
Vi hade iaf hur mysigt som helst. Vi är allihopa ganska olika men tillsammans
kompliterar vi varandra så sjukt bra. Nej alla är verkligen unika på sitt sätt.
Lekte leker, tjötade, var på en marknad, badade, grillade och hade super mysigt.
Ni är underbara allihopa <3 kärlek till er.

Dagen
lager med syster och hennes kompis, hittade INGENTING!
eller okej 3 par trosor. Sen ble det stan med mamma en sväng
köpte ett par jeans, imon blir det a6 ;). Saker att inskaffa innan
skolan börjar som sagt. Var och handlade mat med mamma,
träffade folk man inte sett på ett tag, saknad ! Annars
mest luggit framför tvn faktiskt, pratade med pappa om
att flytta nästa år och jag hoppas verkligen allt går som
planerat!

kasst skrivet idag,men orkar inte..

/puss m

Kommentarer
Postat av: rebecka

Ojoj, plugga vidare? U go girl ;)

2009-08-18 @ 03:09:01
URL: http://partybacon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0