morn morn

sitter nästan nyvaken (vakna för en halvtimme sen). Ska strax göra
mig lite frukost slänga mif framför tvn innan jag åker iväg till emmy.
Pratade en jävla bra stund med henne inatt, vi har en del att ta igen
om man säger så. Vi ska iaf upp till a6, ska hämta mina jeans,
byta lillebrors jeans och sen blir det väl att vi går runt och strosar lite
och lite käk :)

Jag mår ganska bra just nu faktiskt, finns enoch annan sak
som behöver redas u men hoppas det löser sig. Kan inte sluta
tänka på att jag nästa år kanske kommer flytta till umeå
eller Luleå.  Jag hoppas verkligen det, det är det jag strävar för just
nu !

nu, frukost :)

/puss m

Kommentarer
Postat av: emmy

du är bäst! <3

2009-08-19 @ 12:17:33
URL: http://emmyberglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0