emmyemmyemmyemmy

är den absolut bästa som finns,
älskade du! Den här sommaren
har jag insett att du är min ena halva
och det finns absolut ingen som du!
du är unik älskling ! Du får mig på¨bra
humör och lyssnar alltid när det är något
som är fel! När jag behöver gråta
så tröstar du mig och du skrattar
åt mina skämt och jaa vi har alltid så
jävla kul tillsammans.. Det finns inga
ord som beskriver dig och hur mycket
jag älskar dej! Bara jag tänker på dig
så ler jag får älskade du du får mig att må så
jäävvvlaa bra ! skulle kunna sitta ch skriva om dig
hur länge som helst, om hur bra du är och
hur vacker du är och hur underbar du är!
Men orden räcker inte till, det enda jag kan säga
är att jag älskar dej mest av allt och betyder
mer än allt annat! du är min BÄSTA vän

Glöm aldrig att jag ALLTID finns här för dig
vad som än händer kommer jag alltid
stötta dig



Du&jag, ALLTID

Kommentarer
Postat av: emmy

åh älskling :') blir helt tårrögd och superglad när jag läser detta, du är så himla bra att det inte finns ord för det och alla andra bleknar i din närhet, så vacker är du! jag älskar dig av hela mitt hjärta och vill alltid vara dig nära för du gör mig hel, du är min andra halva, min bättre halva, du är bäst hela enkelt, vill aldrig vara utan dig! ALLTID vi två :)<3

2009-08-30 @ 22:05:14
URL: http://emmyberglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0