dagarna går fort..

snart är denna dagen också slut. Taggar för utgång med
tjejerna imon! Matilda kommer hit och gör sig iordning.
jaa har inte mycket att säga faktiskt. Har varit på körskolan
idag ,gick sådär men kommer närmare det där jävla körkortat iaf.
BTW GRATTIS MATILDA ÄLSKLING TILL KÖRKORTET !<3
Lördag är det liseberg som gäller, blir med hela släkten nästan
haha. Mammas systrar med sina respektive och mina kusiner :)
Blir super! Måste bli bättre på att lägga in bilder, nu när min lillebror
fått en ny dator som går aningen snabbare kan man ju lägga in några.
Får bli när jag har tid, framförallt dem från norrland.

Ja,a händer inte allt för mycket som sagt, käkade ute idag
med familjen,alltid trevligt. Har ju fortfarande problem
med hur jag ska göra med håret på fredag så kom
gärna med förslag :).

tänkte skicka en tanke till new york också .
Saknar dej becka enormt mycket, och det är låång
tid tills vi ses ju :(. Vi ska iaf till Liseberg på lördag
och det suger att du inte är med. Men jag lovar att om
jag vinner något så skickas det direkt tilldig, okej !?
Vi saknar dej allihopa ska du veta !

Over and out
/puss m

Kommentarer
Postat av: rebecka

hey baby! Åh vad kul det låter med Liseberg, lova att ta en massa kort och skicka dem till mig. Vill visa alla här min släkt och sveriges stolthet Liseberg ;) haha. Men tiden kommer att gå fort Martina :), redan gått 1 månad, bara 11 kvar ;). haha



PusssPusss <3!

2009-08-05 @ 01:34:26
URL: http://partybacon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0