1a Maj

Så var det helt plötsligt Maj igen, ja herregud så fort tiden går. 
Jag sitter och ska strax börja traska ner mot stil för att få dagens 
träning gjord. Sedan ska jag försöka få lite skola gjort , dagarna rullar
på här, mycket skola nu som ska hinnas göra och sitter vi inte med
skola så är det träningen som är prio 1 och något har hänt med min kropp.
Så mycket träningsvärk som jag haft de senaste dagarna har jag nog aldrig
haft, som att kroppen tar till sig träningen på ett helt annat sätt nu än tidigare.
Nåja är ju skönt att det känns iaf även om det är jobbigt i vissa lägen. 
Att det är maj betyder ju också att sommaren är ännu närmare och att nästa helg är det
dags för Stockholm några dagar vilket betyder att jag får träffa familj och Malin
och sen är det inte länge kvar till det är dags att åka hem för sommareen :)
Ja tiden går fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0