svett och sol

Nu har jag varit ute i solen och svettats i några
timmar, att jag hade velat ha en pool dagar som denna!
Sitter och äter chips och dricker cola, mumma :)
Gårkvällen var grymt bra och jag hade jävligt kul och
lite lagom full sådär ;) Åkte först till Johanna sen gick
vi till sanne där även en väldigt trevlig tjej vid namn anna
var och sen kom Lisa, som jag inte sett på ett tag och
det var jäävligt kul :) sen bussen in och skaka rumpa på sliver!
Träffade även på Sofie, vilket var jävligt roligt. Jag och Lisa var kvar
till stägning och att jag hade ont i fötterna sen.. 

Nåja ledigt imon också, SKÖNT! får hoppas vädret är lika bra
idag, för jäävlar va varmt det är, 25 grader visar datorn att det är
men en termometer här hemma visar 30, så ligger väl där imellan
så jag ska icke klaga ;) Hoppas vädret är bra i lule också hihi. 
Men seriöst nu alla mina bästaste vänner 125 mil bort!?
Lever ni ;)? har ni tänkt att komma och krama om mig snart
för mitt hjärta brister snart utan er

/puss m

Kommentarer
Postat av: Tobbas

Kom tillbaka till luleå snart =))

2011-06-05 @ 18:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0