saknad

Lillebror
Pappa
Mamma
Emmy
Emma
Johanna
Malin
Sanna
Marie
Tove
Malin
Matilda
Sofie
Johanna
Danne, Sandra och i sandras mage Tino (november 2009)


Syster

Vissa dagar känns utan tvekan tyngre och jobbigare än andra,
idag har jag en tung dag. Jag längtar hem idag, jag längtar efter
mamma, pappa, lillebror och alla mina fina vänner där hemma.
Saknar att kunna krypa upp i soffan jämte mamma eller pappa
och få en kram. Ta mig inte fel nu, jag trivs så bra här uppe
men man har dagar när allt känns lite jobbigt och det har jag
idag. Saknar att kunna vara hos mina vänner på 15 minuter.
Saknar att kunna sitta i flera timmar och prata om allt vi gjort.
Idag saknar jag till och med att bråka med mamma, att skrika
på lillebror och ja till och med pappa dåliga skämt. Jag tycker
inte om att må såhär men nu gör jag det. Saknar att varje dag
få höra av mamma eller pappa att man har varit duktigt eller
som mamma brukar säga varje dag ''Vad fin du är idag hjärtat''.
Just nu vill jag bara krama om mamma, pappa och min lillebror
och berätta hur mycket jag älskar dom, för det gör jag. Så mycket
att det gör ont nu. Vill en gång till träffa mina vänner och säga hur
mycket jag saknar dom och hur tacksam jag är över att jag har dom.
Fan vad jag är tacksam över att ha mina nära och kära, men just nu
känns det tungt att ha dom 120 mil bort..

Vill egentligen bara säga : Jag saknar er alla där hemma så oehört mycket,
och jag älskar er så mycket, så otroligt mycket.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Var är jag någon stans då ? :(

2010-09-06 @ 17:36:59
Postat av: M

Saknar dig oxå hjärtat! <3 Som tusan!

2010-09-06 @ 21:12:18
URL: http://malinvictoriapettersson.blogg.se/
Postat av: emmy

saknar dig med! <3

2010-09-06 @ 21:26:15
URL: http://emmyberglin.blogg.se/
Postat av: marie

saknar dej galet mkt sötnos. såfort ja kan måste ja komma å hälsa på dej! <3love

2010-09-08 @ 13:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0