time for bed

Ja,a dagen har varit bra, är ganska trött nu så ska gå och borta tänderna och
krypa ner i sängen. Vi hade som sagt en föreläsning i skolan idag, inget
att hurra för direkt. Jag och Emma hade annat bus för oss. Sedan följde jag
med Madde till stan och köpte en födelsedagspresent till pappa som jag skicka
iväg också (bättre sent än aldrig, right?). Hoppas av vid johanna på vägen hem
och Madde åkte hem. Jag och Madde hade köpt oss lite godis på hemmakväll
så Johanna och jag gick till ICA och köpte lite till henne också. Sedan drog vi
till mig och sen kom Madde också, vi har kollat på IDOL, Massa tjejsnack och sådär
en riktigt mysig onsdag. Har även lärt mig hur man gör inbakade flätor i luggen så nu ska
jag ÖVA ÖVA ÖVA så jag blir grym och kanske kan köra på det på Lördag ;).
Nej nu är jag trött, så ska göra mig klar för sängen.

/godnattpuss m

Kommentarer
Postat av: Madde

Aaa d var en riktigt mysig kväll :) Å du kommer bli världsbäst på o göra inbakade flätor. You rock girl! ;-) Natti natt, hörs o syns imorgon! Massa kramar /M

2010-09-08 @ 23:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0