thank god it's friday

Idag är en bra dag, solen lyser, himlen är blå. Igår var jag hos madde och kollade på idol och
hade mys :) Sedan var vi ute och gick en timme. Det var en jävligt mysig kväll <3.
Nu sitter jag nyduschad och redo för en ny dag. Ska iväg till Johanna om en timme
med madde ,först affären och sedan ska vi baka bullar och plugga tillsammans.
Låter ganska nice, right? Förutom pluggandet då, men det måste man ju också
göra, blir kanske lättare om vi gör det tillsammans. Nej, nu ska jag klä
på mig och sedan vänta på madde innan vi drar till Johanna!

/puss m

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja det var en grym kväll.. med alla miljoners miljarders stjärnor :-) Ses snart, ska bli kul o äntligen ska vi baka! hehe Puss <3

2010-09-10 @ 12:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0