tankar blir ord.. och tårar

När mörkret faller och natten närmar sig då gör även tankarna
det.. Tankarna på alla där hemma, på dom som är 120 mil bort.
Dom som jag älskar av hela mitt hjärta, dom som alltid stöttat mig
genom det svåra och lätta i livet. Men även på dom som är nära mig.
Hur oerhört tacksam jag är över att alla ni finns i mitt liv, över att ni varje
dag finns där för mig, no matter what. Det är ni som får mig att orka
fortsätta varje dag, ni som får allt att kännas så lätt. Även om några
av er är så långt bort så vet jag att ni bara är ett samtal bort, dag som
natt. När jag tänker tillbaka på all tid med er börjar skratta för mig
själv. Vi har upplevt så mycket med varandra, vissa saker bättre
än andra. Men genom alla dessa upplevelser har ni bevisat att ni verkligen
är mina vänner genom att lyssna när jag varit ledsen och ni har funnits
där när jag behövt en axel att gråta på och försökt få mig på bra humör.
Jag önskar jag kunde beskriva hur mycket ni betyder för mig men det
finns inga ord i världen för det. Nu blir jag blödig och tårarna kommer och
jag önskar jag vara nära er alla och kunde krama om er. Många av er
kommer jag inte få krama förrän om några månader och just nu känns
det tungt. Men jag hoppas att ni ändå förstår att jag älskar er, jag älskar
er alla så mycket att det gör ont. Tack för att ni är ni, för ni är så underbara!

En extra tanke till mamma, pappa och lillebror.. Att inte få träffa er
varje dag som jag är van vid, det är jobbigt. Oftast går det bra men
ibland blir jag påmind om hur långt bort ni verkligen är och att jag inte kan
träffa er när jag vill och inte krama om er. Jag kan inte krypa upp
i soffan intill mamma och prata om allt. Jag kan inte bli arg på pappa
över hans dåliga skämt eller arg på tobbe för han 'r jobbig. Ni
är dom finaste människorna i hela världen och jag älskar er så
otroligt mycket.. Saknar er så mycket att inga ord kan beskriva
det.

Kommentarer
Postat av: Madde

Finns här när du behöver. Alltid vännen. True good times and bad. Vissa dagar o vissa stunder får jag oxå ont i hjärtat o saknar alla där hemma. Även fast jag har betydligt närmare hem än du. Men tillsammans klarar vi allt. Du är stark! KRAMAR OM!

2010-09-23 @ 16:19:17
Postat av: emmy

JAG ÄLSKAR DIG! fick du mitt sms? <3 tack för ditt, du är bäst!

2010-09-23 @ 21:51:39
URL: http://emmyberglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0