Spex

Ska bara skriva lite snabbt, sitter och slänger i mig käk
är heelt jävla slut! Ska hoppa ner i sängen och sova VÄLDIGT
snart. Idag var det spex, våra phösare ''strippade'' och vi fick
se dom på riktigt, alltså jaa det kändes fel och konstigt och vi fick
reda på massa saker :P Men imorgon får ni se bilder, ska se om
ni kan få för och efter bilder typ haha! Världens bästa
hennie följde mig heela vägen hem också. Imorgon börjar vi
kvar över 8 och jag hoppas inte min förkylning och mitt halsont
blir värre för då är jag KÖRD! Hur som helst så måste jag städa imorgon
också för på fredag kommer farmor. Det ska faktiskt bli mysigt.
Nej nu sängen vi hörs efter skolan imon!

/puss m




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0