slut på en bra vecka

Denna veckan har varit bra, ruskigt bra. Hemlängtan? Ingen,
eller jo lite igår då mina bästa vän vart hemma i jönköping och
alla mina underbara och närmaste vänner där hemma festade
tillsammans. Det kändes konstigt att inte vara där, speciellt då
jag är van vid att det är jag och emmy som i princip går ut tillsammans
all the time. Men snart är det jul och då ska jag krama om henne som
aldrig förr. Söndagen har varit mys mys mys. Ensam mamma söker hemma
hos madde med en godispåse. En perfekt söndagkväll helt enkelt.
Nu ska jag faktiskt snart gå och sova, är trött och snorig och hoppas
det är bättre imorgon!

/puss o kram

Kommentarer
Postat av: emmy

OCH DU VAR SAKNAD BIG TIME!!! <3

2010-09-19 @ 23:19:42
URL: http://emmyberglin.blogg.se/
Postat av: Anonym

och jag

2010-09-21 @ 06:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0