roligare inlägg

Okej ett bättre inlägg nu nu ska börja med att visa en av kommentarerna jag fick
i tidigare inlägg idag av min lillebror:

Tobias WIKMAN is king:)
om uppgiven:
martina du sak plugga a du klarar deet jag veet du är bäst:)ge inte up kämpa ist du kommer klara det perfect ge det bara lite tiid

Ibland är han bara för go den där lilla skitungen och det verkar som han kommer och
hälsar på när han får lov. Nu har jag kollat på idol, eller kollar på det. Jag har även lagat
mat och pluggat. Kommit en liten bit på väg iaf och imorgon kväll ska uppgiften vara klar
det har jag bestämt mig för. 

Måste påpeka att vi har haft bild idag och det var jävligt roligt.
HAHA. Vi är lite konstnärliga faktiskt, vart en del flum idag. Alla
vart trötta och skrattiga.

Stola konstnärer ;D

Tillbaka till idol ;)

/puss m

Kommentarer
Postat av: Madde

Jo det var riktigt snyggt, duktia konstnärer det där ;p Hoppas d går bra på skolan för er.. du får berätta om draman sen, hur ni upplevde det ;)

2010-09-16 @ 11:34:32
URL: http://www.mittlivsomstudentilulea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0