redo för en tuff period

Okej, kör ett litet inlägg idag för att berätta hur det ser ut framöver i
ungefär en månad. Imorgon börjar vi nästa kurs, denna veckan går
vi i princip till fem eller sex varje dag och därefter ska man hem och
få i sig middag och sedan plugga. Alltså kommer jag inte ha så mycket
tid över. Tentaperioden är om cirka en månad och då ska man hinna läsa
en jävla massa dit också. Det är en del att läsa kan jag säga, och en del
måste man läsa två gånger för att förstå. Så från och med imorgon kommer
jag inte skriva så mycket, inte på skriva alls mkt på en månad faktiskt, dags
att gå in i bubblan och göra sig redo för en sjuhelvetes pluggperiod, men så fort
vi skrivit våra tentor ,26:e oktober är våran salstenta sen har vi en hemtenta under
samma tenta period också (plus en massa kursuppgifter i kommande kurs) så
kommer det bli som vanligt igen och då är det nästan vinter också. Jag tror ni förstår
att jag har en del att göra kommande veckorna så inte så mycket blogg alltså.

Nu har jag iaf läst lite i en av böckerna, går dock inte så fort för denna boken
är ganska jobbig och jag väljer att skriva ner lite av de jag läser.Ska in i duschen
nu och iväg och handla lite. Ikväll får ni se bilderna från i lördags, det blir sista inlägget
innan jag går in i min pluggbubbla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0