onsdag / Dagens outfit

Godmiddag säger man väl nu när klockan är efter tolv ?
Jag ska dra mig mot skolan snart för en föreläsning, sedan
lite planering kring lördagen. Ikväll har jag ännu en tvätttid
så jag ska bli av med ALL tvätt. skönt! Förresten
såg ni idol igår ? Jag älskar det programmet, speciellt
de första. Var faktiskt inte så många som var jätte dåliga
igår, fler som kändes bra än dåliga, iaf vad dom visade.
Tyckte det var kul för han som inte gått vidare förra
året (som de hade totalsågad) att han kom tillbaka och var
SÅ JÄVLA AWESOME! där fick juryn tillbaka, in your face,
lite så. 

Ikväll ska jag kolla på IDOL med madde, mysmys! Alltid
mysigare och roligare än att titta själv ju. Ja,a annars händer
det inte så mycket. Vädret är grått idag men inte så kallt.
Igår och i förrgår hade vi strålande sol och uppemot 20 grader.
SKÖNT :). Fast jag har inga problem med hösten, mysiga koftor,
stora halsdukar och snygga skor och självklart tända ljus på
kvällen. Det är inte fel.
Nej nu ska jag dra mig mot skolan snart, men först dagens outfit :)

Grå halsduk - Accent
Svart midjekort skinnjacka - VILA
Randig tröja (NY) - VILA
Jeans Leggins - Veromoda
Svarta boots - Sko Söder (Luleå)

Mina skor är mina nya älsklingar, världens snyggaste är dom:)
Försökte få till en bra bild men gick inte, ni får se dom närmare
en annan dag, nu ska jag kila :)

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0