onödig information..

Har precis pratat med mamsen, alltid lika mysigt att prata
lite med henne, speciellt när hon säger att jag ska få pengar
till skor och att hon ska skicka upp saker, hihi! Har varit en
lång dag idag så ska faktiskt i säng snart hade jag tänkt
och upp tidigt imorgon så sömn behövs :) Hade lektion
mellan 13 och 14.30 idag sedan blev det plugg i biblioteket
med Madde i tre timmar, vi vart faktiskt duktiga och lästa
en tredjedel av värdegrunden, blir lite imponerad faktiskt ;)
annars är det lugnt och det börjar bli kallt nu också så snart
får jag nog använda min vinterjacka, :D! 

Känner att det mest blir onödigt svammel nu så ska sluta
skriva men först en liten eller nej en STOR puss till alla
mina underbara vänner, speciellt er där hemma ! SAKNAR
ER!

/puss m

Kommentarer
Postat av: emmy

SAKNAR DIG!

2010-09-29 @ 15:39:52
URL: http://emmyberglin.blogg.se/
Postat av: Madde

JAA vi var riktigt effektiva igår, sånt gillar vi :D Bara kämpa på nu i fortsättningen oxå! Puss puss!

2010-09-29 @ 21:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0