ny vecka, nya möjligheter

Jaha, måndag igen, ska strax iväg till skolan för föreläsning och sedan
ett stort hål och sedan börjar vi halv fem igen och går till sex. Känns som
en lång dag. Men det går ju an, vi går bara två dagar denna veckan vilket
känns skönt. På onsdag ska jag ha pluggdag, plugga hela dagen och bli klar
med den sista uppgiften och sedan börja läsa lite inför tentan eftersom det
är en del som ska läsas. Tänkte visa jackan nu på morgonen men inser att
jag inte har tid till det riktigt. Ska försöka hinna med den på mitt hål idag.
Men det är så mycket just nu, så jag hinner knappt med mig själv.
Känns som det kan bli en bra vecka :)

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0