NEJ NEJ NEJ!

inte igen, förkyld så in i helvete och en helvetes hosta också.
Jag orkar inte vara sjuk nu mer. suger, man orkar som liksom ingenting
utan vill bara ligga i sängen hela dagen.

nu har jag klagat klart så gårdagen..
Alltså hockeyn var så jävla nice, vilken match det var!
Och vissa trodde nog vi vart lite konstiga som vi skrek haha,
och jag skrattade gott åt madde när hon höll på att sätta sig
på golvet, haha! Jag och madde en underbar kväll! Kan inte riktigt
beskriva men Lule vann och det var jävligt nice, går fortfarande
och nynnar på ''så göra vi när vi spöa aik, spöa aik, spöa aik''.
Vi hamnade på STUK ett tag, där någon snubbe förväxlade mig
med en annan tjej, så kan det gå. Tackar madde för en helt underbar
kväll, puss på dig underbara du <3.


Nu regnar det här igen, smattrar mot fönstret, egentligen vill jag
krypa i sängen en stund men madde och jag ska iväg om en stund
och ikväll är det söndagsmys och ensam mamma söker :D

/puss m

Kommentarer
Postat av: Madde

<3 Än en gång tusen tack själv, det har varit så jäkla kul! Luleå Hockey shalalalalalala ;) hihi PUSS vännen!

2010-09-19 @ 23:49:58
URL: http://mittlivsomstudentilulea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0