mys väder

regnet smattrar mot fönstret och det är grått och kallt
ute. Det är mys väder. Kvällen igår blev bra, hade
en svacka men tog mig ur den när jag pratat med mamma <3.
Sen dansade vi till fötterna gjorde ont och då gick jag & emma
hem till mig och beställde max mat, ja för här i Luleå kan man
få sin maxmat hemkörd. Det borde dom ha i jönköping också.
Sen la vi oss i min säng innan emmas pojkvän hämtade henne.
Sov ganska gott sen ;).

Idag har jag varit och städat i lokalen med hjälp av Sofia och Elin,
tackar för det. Och nu ska jag snart dra mig till Johanna för att ha en
redig myskväll. Ensam mamma söker börjar ju ikväll, det ska vi definitivt
se. Nej ha en fortsatt trevlig söndag.

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0