Lillebror

Jag saknar min lillebror så satans mycket. Jag saknar
hans skratt, saknar när han är arg, saknar till och med
när han slår mig. Jag saknar att ha honom i närheten
Han är världens finaste lillebror, han vet när jag är ledsen
och hans kramar värmer mer än någon annans. Han
är världens bästa, jag vill ha honom här, vill krama lillen.
Vi håller inte alltid med om samma saker, är inte alltid sams,
men gud vad jag älskar honom. Saknar sättet han alltid
höll med mig när jag bråkade med mamma. Även om vi varit
osams var han alltid på min sida när jag och mamma bråkade.
Oh jävla skitunge måste du vara 120 mil bort nu? Har s¨
många gånger varit arg på honom men innerst inne vet han att
jag älskar honom, han vet att jag finns här dag som natt.
Jag önskar jag fick säga till honom att jag kommer sakna dig,
och krama om honom en gång till. Jag längtar så efter
att höra hans skratt och få krama om honom. Det känns som
en evighet till jag får träffa honom igen, men jag hoppas tiden
går fort och att han snart är här igen. Min fina lillebror.

Jag älskar dig så otroligt mycket brosan, du är bäst kom ihåg det!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0