Lång men jävligt bra dag

Idag har det varit en lång dag! När jag skrivit förra inlägget
ringde emma och kollade läget så bjöd hit henne på kycklingsallad.
Hon kom och senare även Johanna. Blev en massa tjöt och skratt
som alltid med dom där två ;) underbara flickor. Sedan ringde
faster och sa att hon skulle till Luleå så även hon har varit här en
sväng och nu har jag precis städat klart så nu är det fint här hemma.

Sen måste jag passa på att säga att jag mår så bra just nu (trots förkylningen,haha).
Jag trivs bättre med mitt liv just nu än vad jag gjort på väldigt länge,
jag trivs otroligt bra här uppe i norr. Jag har fått underbara vänner
och jag trivs i skolan och lägenheten. Jag är så jäävla lycklig liksom.
Tackar alla nya människor som kommit in i mitt liv för ni är
helt otroliga! PUSS på er :).

Självklart saknar jag alla därhemma. Speciellt mamma, pappa och framförallt
min lillebror. Men det hade jag räknat med. Saknar ju mina fina vänner där
hemma men jag hoppas att de kommer och hälsar på snart. Nu ska jag slänga
mig framför tvn.

/puss m

Jag och min lillebror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0