Lång dag

Jag är så trött just nu att jag skulle kunna gå och sova och
sova tills imorgon när jag ska upp. Har varit från skolan från
halv tio till fyra idag och pluggat. Nu har jag fått lite ur världen
iaf, och lite kvar. Vi ställer oss samma fråga hela tiden, kommer
vi klara detta? Kommer vi orka ? Men jag tror vi gör det, bara vi stöttar
och hjälper varandra så kommer allt gå fint. Nu är allt nytt och
man förstår inte allt men det kommer så småningom om ja
tjejer, vi fixar detta tillsammans.

Nu ska jag ställa mig och laga mat, sen kanske vila en liten stund.
För vid halv 8 kommer Johanna och då ska vi hjälpa varandra att
plugga så vi kommer någonstans :).

Nej nu kurrar magen, dags för käk !

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0