I'd rather be with you

Lovade ju er bilder från i lördags, men tror ni jag hade kameran med?
nej kom på att när jag var halvvägs på väg mot bussen att jag glömt den.
Tur att min mobil har helt okej kamera ;) Men har inte hunnit lägga in bilderna
så tänkte sno bilder från sussie, så dom ska ni få iaf nu. Jag trodde ju
våran nya kurs börja imorgon men hade fel den börjar på onsdag så
imorgon börjar jag ett och slutar halv tre men ska vara kvar och plugga
till kl sex tiden för att få lite gjort. 

Har idag pluggat lite, jävla tråkiga böcker vi ska läsa alltså :P men hoppas
det ger resultat i slutändan. Har varit och handlat med Madde, vi käkade här
också det blev kycklingsallad, NICE! Sedan satt vi och mös och bara pratade
om allt innan idol började. En bra dag helt enkelt :)

Nu får ni se bilder :
Jag och Sussie , <3


Jag och sussies hund albus, min nya man ;)

Fina emma och sussie


Från vänster: Emma, Jag, Elin, Annika och Mattias! Underbara vänner.

Underbara Elin och Annika

Från vänster: Sussie, Emma, Jag, Elin, Annika och Mattias

På väg till All star, Elin, Emma, Annika och Jag

SKÅL ! 

Fina Ida, Jag och Mattias

Sussie blandade oss lite goa drinkar innan All star <3

Söta Emma och Jag
Bilder från Sussies facebook

Tackar er alla för en underbar kväll i lördags, ni är underbara !

nu ska jag sova

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0