i feel good

dagen har gått fort och har varit väldigt bra, en bra tisdag helt enkelt.
Hade bara en föreläsning i skolan idag och den var mellan 13-14.30
så hade sovmorgon vilket vart grymt skönt. Kände mig ganska pigg under
föreläsningen och hängde med bra vilket också kändes grymt skönt.
När vi slutade gick jag, madde och elin mot ica för att handla lite + att
jag skulle hämta ut ett paket som min syster skickat. Handlade lite och sa
hejdå till elin. Madde och jag gick till mig och gjorde pannkakor som blev
AWESOME. Sedan bestämde vi oss för bio, vi har ju studentrabatt så blev inte så
dyrt, 60 kr ;). Vi såg SALT, som var helt okej, men inte bättre då den vart
så jobbig att hänga med i. 

Nu har jag iaf varit hemma i några timmar och har kollat två avsnitt av 90210
och funderar på att se gossip girl, imorgon kommer ju one tree hill också.
HAHA vilken nörd jag är.. Förresten vet att jag lovat att visa jackan i snart
en vecka men imorgon är jag ledig från skolan då får ni se hur den ser ut
och sedan ska ni få se vad som fanns i paketet som jag hämtade ut också :)

Vi hörs imon :)

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0