HELT SLUT

har egentligen absolut inget vettigt att säga men uppdaterar lite
nu på kvälls/nattkvisten. Har varit full rulle hela dagen, började
8 med kursintro vilket betyder ÅNGEST och ont i huvudet. Satt
och pratade en stund med klassen och sådär, om allt möjligt men
mycket bloggar :P. Sedan var det lektion igen och ännu mer information,
alltså shit vad det är mycket att ta in nu. Trötta och sega var det dags för Lunch,
blev på old brodies med Emma, Ida, Mattias, Frida och Emma N sedan
kom Annika och Jessica också. GOTT var det med mat. Gick in en snabbis
på ica och hämtade ut en sak som jag inte kan visa för det är en julklapp
haha, jag vet tidigt men en mindre att köpa. 

Mötte Henni också, skönt att se henne :) Emma fick låna en bok av henne
till kursen som börjat nu. Sedan tillbaka till skolan och ALLA vart helt slut
flummade och var allmänt sega innan sista föreläsningen mellan 13-14.30.
Ett under att jag höll mig vaken och hängde med så pass mycket som jag gjorde
den föreläsningen. Tog mig hem och kände att allt var SKIT för det är så mycket
nu, sals tenta och hemtenta inom en månad, världens hög med böcker att ta sig igenom
och kursuppgifter på det och föreläsningar, ja ni förstår att det är mycket helt enkelt.
Min hjärna var slut och kroppen sa emot så sov en timme och sedan var det tillbaka
till böckerna, eller ja en av böckerna. Ett kapitel har jag läst iaf idag och ska
upp tidigt imorgon och läsa lite innan skolan tänkte jag.

Ja just nu är min hjärna på högvarv 24 timmar och dygnet, svårt att gå ner
i varv när man ska försöka sova så blir dåligt med sömn nu. Men det är bara
att köra på, och hoppas det räcker !

Nu ska jag läsa lite innan john blund kommer

/godnatt puss m

En Puss till emmy också, som jag saknar dej min älskling, gör ont att du är så
lång bort. LOVE YOU

Kommentarer
Postat av: emmy

åh min älskling! saknar dig så <3 massa pussar!

2010-09-30 @ 14:28:01
URL: http://emmyberglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0