helg

Skrev inte på hela dagen igår, förlåt för det. Igår var jag på stan med madde
och sådär. Gjorde några inköp, bl.la ett bra mysiga vantar :) Vi tog en lunch
på mat och prat, världens godaste sallad! Handlade lite mat och sådär. Åke hem
och vilade och fixade lite innan hon kom vid sju och vi gjorde tacos och kollade
på IDOL. Sedan hade vi mys hela kvällen, kollade på film , grown ups, förjävla
rolig film (Se den). Satt och tjötade framåt tvåtiden då gick hon hem och jag kollade
lite på tv innan jag somnade. Tack för en underbar kväll hjärtat <3 

Nu ska jag strax hoppa in i duschen för ikväll ska jag hänga med tjejerna ;)
Först Sussie för lite drinkar och spel och vidare till All star med mat och hockey.
Gissar på en kanon kväll helt enkelt. Ska åka om sisådär två timmar så tänkte
börja med duschen så jag inte behöver stressa ihjäl mig. Ha en trevlig lördag så
hörs vi imorgon !

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0