Godmorgon Luleå

Jag ska snart cykla iväg till skolan för att möta upp min basgrupp i biblioteket
och fixa den första uppgiften. Känns ändå ganska skönt att vara uppe i tid,
trots att man inte har några lektioner. Har lite ärenden in till stan också,
funderar på att cykla faktiskt. Då blir man pigg och glad och det tar inte så
lång tid. Men vi får se hur det blir, är så jävla trött hela dagarna för jag
sover så dåligt på nätterna. Så när jag sover dåligt på nätterna, sover jag
en stund på dagen, vilket gör att min sömn blir sämre, det blir som en
ond cirkel. Därför ska jag försöka att hålla mig vaken hela dagen idag.

Nu ska jag dra på mig skorna och jackan sen cykla till skolan :)

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0