drama, drama, drama

sådär efter två timmars middagssömn är jag människa igen.
Drama idag var det ju på schemat och det var så riktigt roligt
faktiskt. Fick göra en massa olika övningar som ledde till en del
skratt, under en viss övning till exempel skulle man uttrycka känslor
och när det vart arg så kunde jag inte titta på annika utan att skratta.
Så ja blev en del skratt där, nej men det var faktiskt roligt.

Ikväll ska jag kika på idol hos madde, roligare än att titta själv.
Imorgon ska jag plugga hela dagen så jag blir klar ngn gång med
uppgiften. ja, det var nog allt för nu, kanske blir ett inlägg till senare.

/puss m

Kommentarer
Postat av: Annika

Hahaha det var så jäkla roligt!

2010-09-16 @ 19:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0