akut sjukhusbesök

Jag vaknade för en halvtimme sen då jag valde att inte gå till skolan idag.
Varför? Jo vaknade vid två inatt och kände att halsen var nästan igensvullen
så skulle gå till toaletten och hämta en alvedon och ser i spegeln att jag är helt
uppsvullen och ser att även mina händer och fingrar är svullna. Lite smått panik
så ringer till sjukhuset som säger att jag ska ta mig tid, vilket jag gör... med TAXI
jävla dyrt.. Fick ta en massa prover och skit och jag hade fått ett insektsbett bakom
örat, vilket hade lett till svullnaden. Fick antibiotika och allergitabletter som jag ska
äta nu i tio dagar. Ja herregud, ibland händer det allt konstiga saker..

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0