2:a september

Det är redan torsdag och nu är det ju september också, den andra
tillochmed, tiden går fort. Kom från skolan för en liten stund sen. Har
haft en föreläsning om observationer och sedan fick vi observera i grupper.
Det tog visserligen inte alls lång tid och vi hade en timme kvar innan vi
skulle vara tillbaka så vi satt och fikade och tjötade en massa istället.
Det är mysigt att bara sitta och tjöta och fika med världens bästa flickor :)

Igår var det ju Spex, våra phösare tog av sig sina phösaroveraller, glasögon
och mössan så vi fick äntligen se hur dom såg ut. Vilket kändes konstigt, men
dom är hur som helst underbara hela bunten! Blev en stund på STUK innan
Hennie följde mig hem, (tackar för det <3). Somnade så fort jag la mig
ner i sängen. Upp vid halv sju idag och sedan skolan som sagt.
Tänkte faktiskt lägga mig i vila en stund för är förkyld och känner mig
febrig. Senare måste jag städa för imorgon för jag besök :)

Men först ska ni få lite bilder :)

Phösare med mundering :
Pumba (lila overall) 


Miklo och Tomine 

Tomine och Hennie

Lollo och Hennie

Vi har en phösare till som jag icke ska glömma, Janne, har tyvärr
ingen bild på honom i phösarkläder :(


Våra phösare som normalt folk ;) :

Från vänster: Janne, Pumba, Miklo, Lollo


Från vänster: Tomine, Janne, Pumba, Miklo och Lollo


Tomine, Janne, Hennie, Pumba, Miklo och Lollo 


Tomine och Pumba 


Hennie :)

Nu vet jag inte om någon av dom läser detta men vill tacka er för att ni har
varit heelt jävla underbara! Ni har gjort denna perioden till den bästa någonsin.
Det går inte göra annat än att tycka om er så jävla mycket! Tack för allt,
PUSS <3

/puss m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0