16:e september

då var det torsdag igen.. Vaknade vid fem och kände att jag är inte på topp riktigt,
halsen var lite svullen igen men då tog jag min medicin som doktorn sa till mig och
sen sov jag en timme till och nu är jag inte svullen längre. Skönt med medicin som
fungerar. Om en liten stund ska jag ta mig till skolan, där väntar två pass med drama.
Ska bli spännande och se vad vi ska göra. Igår kväll var jag hos madde och mös lite.
När alla andra myser med sina pojkvänner får vi mysa med varandra ;). hihi! Vi bokade
hockeybiljetter till lördag, LULE HOCKEY shalalala... Det är mot skellefteå så det blir derby.
Det kommer bli naaajs! Dagens planer är väl skolan och sedan försöka plugga lite och läsa
alla jävla böcker! Sen hoppas jag väl att jackan ska komma idag också, mamma sa att den
kommer idag eller imorgon. Hoppas idag :D. 

nu ska jag göra mig klar för att kila till skolan, talk to you later

/puss m

Kommentarer
Postat av: Madde

Forza LULEÅ! Shalalalalala ;-) hihi

2010-09-16 @ 11:31:28
URL: http://mittlivsomstudentilulea.blogg.se/
Postat av: Madde

OoOoh ja det är tur vi har varandra iaf ;)

2010-09-16 @ 11:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0