Träningsschema

Har kommit hem nu, varit på Stil, där jag kommer träna
i fortsättningen. Fick träffa en PT (personlig tränare),
prata lite om hur jag tränat innan och sådär. Fick berätta
om astman, operationen och handbollen. Sen gick vi igenom
ett schema som nu kommer bli mitt personliga schema.
Gick igenom hela kroppen, det var kul, skönt att få höra
att man inte är helt ute och cyklar, har ju gymmat innan
så det var ju inte helt nytt. Hon pressade mig hårt som fan,
och jag klarade med än jag trodde. Nu är det bara köra på
för mig och jag ska försöka träna 3 gånger i veckan, 1 grupppass
och två gympass i veckan och sen eventuellt försöka få
in ett pass i veckan eller ja iaf varannan vecka där jag ska
simma. Hoppas innerligt jag klarar detta, men jag och emma
ska motivera varandra. Nu är det dags att gräva ner sig
i tentaplugg några timmar.

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0