regnig onsdag

ska strax dra på mig conversen och dra till skolan för
lite plugg med emma. Får se om det blir något gjort
eller om det bara blir massa tjöt ;) Nej vi ska fanimej
plugga. Egentligen vill jag inte gå utanför dörren idag
för vädret är totalt värdelöst, det är grått, regnigt och blött.
Usch, ville ligga kvar i min varma säng men icke.
Kan inte låta bli att längta lite till imorgon, ska få mitt
personliga träningsschema! Gud vad det ska bli skönt
att komma igång med träningen igen.
Ha en bra dag :)

/puss m

Kommentarer
Postat av: Joseph "Joey" Francis Tribbiani

Du vet väl att converse inte är bra för ryggen, det finns andra skor som är mycket bättre tex lappskor:)

2010-10-20 @ 19:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0