nattinlägg

Blir ett riktigt sent inlägg idag, men blir så när
det är full rulle på dagarna. Vill börja med att
säga att just nu mår jag såå bra :D Hemlängtan
minskar hela tiden och just nu har jag faktiskt
ingen lust att åka hem för allt är så bra här uppe.
Och nu får jag ju besök också så det känns grymt bra.


Dagen har rullat förbi fort, jag har gjort min första tatuering,
mohaha det ni ;) bilder kommer så fort jag har någon.
Sussie gjorde också, skönt att ha någon med sig. Men
jag trodde det skulle göra mycket ondare än vad det gjorde,
SKÖNT. Kom hem och drog till Johanna, vi bestämde oss
för att gå på bio. Sen fick vi ett litet ryck och promenerade
in till Luleå city, fick nästan en timmes promenad. Men det
var inga problem, vi tjötade på bra. Det var en rolig film,
haha ja lite wierd men helt klart värd att se. tog bussen hem
efter bion och sådär. Ska strax krypa i sängen. Imorgon blir
det storstädning innan Frida och Hanna kommer :D

/puss m

Kommentarer
Postat av: Joey Tribiani

Vad var det för film?

2010-10-29 @ 11:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0