myslördag

har haft en riktigt myslördag idag, pluggade några timmar
under dagen. Sen for jag in i duschen och sen for jag och madde
till stan och käkade middag på Waldorfs (tror det hette så) Unnade
oss lite god mat, efter en plugg vecka. Sen fick vi reda på att Lule
vann (igen) helt undeerbart :D. Vi for till madde och såg Juno
och pratade en massa, mycket om kärlek, som vanligt haha.
Kom därifrån för tjugo minuter sen ungefär, tack för en underbar kväll
Så jag ska strax krypa i sängen. Imorgon ska jag plugga, plugga plugga. Tisdagen närmar
sig alltmer men känner mig konstigt nog ganska lugnt. Har insett
att jag kanske inte klarar det men jag kommer plugga och göra
mitt bästa. Klarar jag det inte nu, klarar jag det nästa gång ,right?
Ja annars är det bra här uppe i norr, trivs fortfarande grymt bra
och mår bra även om jag saknar mamma och pappa men snart
är det jul och då får jag träffa dom :D.

Förresten, var det någon som såg ''så mycket bättre''?
Jag såg sista kvarten och såg när september sjöng teddybjörnen
fredriksson, det var grymt bra, ska försöka se avsnittet på
internet imorgon, verkar bra :)

nu får det bli sängen 

/godnattpuss m

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack själv, för i fredags o för igår. You're amazing! Å som vi sagt klarar man inte så klarar man inte. Gör om gör rätt. Motgångar gör oss starkare! Hoppas allt är bra idag hjärtat! <3 PUSS från andra sidan! ;)

2010-10-24 @ 14:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0