lycklig

jag är lycklig just nu, jag mår så bra och ikväll tackar jag madde för det!
Hon är så jävla bra! Världens mest underbara person. Vi har kollat på film
,såg festival nostalgi så in i och sen haft deep talk. Skönt att få ut sina
känslor och kunna diskutera det med någon. Love yoou <3

Har ingen lust att åka hem alls nu, nu mår jag bra och trots att det
är mycket plugg så ser jag det positivt :)

Nu ska jag krypa i sängen och imorgon har jag en del ärenden.

Tack Madde för ikväll, du är underbar glöm ALDRIG det.

/Puss m

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack my love o tack för ikväll. Gissa om jag blev glad när jag läste dom fina orden :) Det betyder mkt. Älskar dig oxå, du är grym! <3 Puss o GoO, vi ses imorgon!

2010-10-05 @ 02:23:36
URL: http://mittlivsomstudentilulea.blogg.se/
Postat av: Linda

hej hej :)

allt bra?

2010-10-05 @ 13:22:40
URL: http://lindamarieeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0