känns som hjärnan ska explodera

Just nu känns det som hjärnan ska explodera vilken sekund som
helst. Nästan varje minut av ens vakna tid ska man plugga för
att hinna med allt. Vi har en rapport som ska vara på mellan
2500-3500 ord, en hemtenta och salstenta som skall vara klar
inom loppet av 1 ½ vecka. Det gäller att ligga i. När det gäller
rapporten har jag skrivit 1200 ord och den har jag bestämt mig
för att vara klar med till torsdag. Hemtentan får vi på fredag
och ska försöka hinna så långt som möjligt med den redan då
för att på lördag,söndag och måndag kunna plugga till salstentan
som är på tisdag. Ja ni förstår det är en hel del just nu, skolan
är det enda man tänker på. Men jag ska göra mitt bästa, sen får
det bära eller brista mer kan jag inte göra. Nu ska jag strax krypa
ner i sängen imorgon väntas en heeel dag med enbart plugg.

Guud vilket tråkigt inlägg..

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0