just nu mår jag bra

Just nu känns livet ganska eller nej jävligt bra faktiskt.
Det är lördag och den har varit slapp, jag har pluggat
lite och håller på ute i tvättstugan, behövde tvätta nu kan
jag säga, haha! Ska plugga lite till tänkte jag. Egentligen
ska man ju inte behöva plugga på en lördag men just nu
gör det inte mig så mycket faktiskt utan ja,a det är helt okej.
Pratat med Johanna också där hemma, skönt att prata med henne
om allt och se så allt är bra. Förhoppningsvis kommer hon snart
hit och det skulle vara underbart att ha henne här under några
dagar. Annars händer det inte alls så mycket faktiskt,
var hos madde igår och mös en massa :) blir mycket
sådana kvällar nu med mys och massa tjöt, but i like it.
Kan inte låta bli att längta lite till nästa lördag också,
vi kommer vara så sjukt snygga på pedagogsittningen ;)

Nej ska försöka plugga lite till då!

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0