hard work work

är trött och orkeslös men ska strax sätta igång och skriva klar en uppgift.
Kom hem från stan för en stund sen, bytte p-staven idag. Fick dock stressa
ihjäl mig. Gick till bussen och när bussen hade åkt tre ,fyra busshållplatser insåg
jag att jag glömt själva p-staven ! Fick panik, tjugo minuter tills jag skulle
vara där. Smsar annika, sussie och emma, de som jag vet kan ha bil. Och
Annika räddade min dag! Hon hämtade upp mig sen hem så jag fick hämta
p-staven och körde mig in till stan. TAAACK! Mötte upp emma som följde
med mig, haha men hon vart mer rädd än jag. Kanske för hon såg när dom plocka
ut den gamla staven hur armen, jag såg inte som tur var. Men det gick bra
och nu är den nya på plats. Gick lite med emma på stan innan vi hoppade
på våra bussar och for hemåt. Nu ska jag som sagt plugga lite, sen laga lite
mat och sedan blir det tv! Greys och kungarna ikväll ;).

/puss m

bild från stockholm i våras med emmy och marie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0