en hjärna som känns som gröt

Ja hjärnan känns som gröt just nu, efter en veckas intensivt
pluggande blir det nog lätt så. Jag hoppas bara lite av det fastnar
också. Jag har iaf tagit paus just nu, men väntar på emma så
ska vi plugga ytterligare lite till. Men kommer kännas skönt när
allt är klart och inlämnat. Har bestämt att på onsdag när
jag går och lägger mig ska allt vara inlämnat och klart.
På fredag kommer ju Hanna och Frida, känns grymt nice.
Dom stannar över helgen och sen kommer Syster, Lillebror
och johanna på måndagkvällen och stannar till fredag.
Så även om pluggandet känns tungt nu, så finns det
en del att se fram emot. Snart är det ju jul också,
längtar grymt mycket. Är sugen på att köpa en liten
liten julgran att ha här hemma. Någon som vet var det
finns att köpa?

Nu ska jag njuta av min paus innan emma kommer och
plugget fortsätter.

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0